Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Selbu kommune - Kunngjøringer - Pressemelding - Innkjøpssamarbeid VR
Hopp til hovedinnhold

Pressemelding - Innkjøpssamarbeid VR

 Vedrørende bedrifthelsetjeneste

I forbindelse med at Selbu kommune måtte gå ut med anbud om bedriftshelsetjeneste, vil kommunen presisere at det ikke er på grunn av innkjøpssamarbeidet i Værnesregionen.  Selbu kommune måtte gå ut med anbud fordi lov og forskrifter om offentlige anskaffelser krever det. Kommunen gikk ut med anbud som selvstendig kommune men sammen med andre kommuner i Værnesregionen. Tilbudene ble delt særskilt på hver enkelt kommune.
 
Innkjøpssamarbeidet i Værnesregionen har bidratt til at vi har fått på plass en avtale iht lovverket og en avtale som er meget fordelaktig med tanke på pris og kvalitet.
Grunnen til at samme leverandør ble valgt for alle kommuner i samarbeidet, er at den valgte leverandør var den som scorte best totalt sett ved tildeling i hver enkelt kommune.
 
 
Selbu, 15.12.2014
 
Karsten Reitan
Rådmann
Selbu kommune
Oppdatert: 16.12.2014 12:36
 
Selbu Kommune
Gjelbakken 15, 7580 Selbu. Telefon: 73816700. E-post: postmottak@selbu.kommune.no Org.nr: 971197609. Følg oss på Facebook Facebook
Åpningstider: Vinter: 08.00 - 15.30 / Sommer: 08.00 - 15.00 (Skifter:16.mai / 15.september) | Nettstedskart
Selbu Kommune
Gjelbakken 15, 7580 Selbu. Telefon: 73816700. E-post: postmottak@selbu.kommune.no Org.nr: 971197609. Følg oss på Facebook Facebook