Sentralbord 73816700 mellom kl 8:00 og 15:00 alle hverdager.
E-post til Selbu kommune sendes til postmottak@selbu.kommune.no
Sikker innsending av dokumenter til Selbu kommune:
Å sende dokumenter via epost kan være en usikker kanal, og kan i verste tilfelle stoppes i spamfilter. Ved å benytte tjenesten eDialog, åpner Selbu kommune for at du kan sende inn dokumenter via en sikker kanal.
Her finner du eDialog for Selbu kommune
Ønsker du å kontakte ansatte direkte kan du søke i Ansattoversikten
Motta Digital post fra kommunen
Selbu kommune ønsker å sende ut så mye som mulig av post digitalt. Dette betyr at privatpersoner som har valgt digital postkasse på norge.no vil få posten levert til denne postboksen. Bedrifter og privatpersoner som ikke har valgt digital postkasse vil få posten levert til Altinn.
Har du digital postkasse får du post fra oss raskere og tryggere enn ved vanlig postgang.
Norge.no - Om digital postkasse
Norge.no - Velg digital postkasse
Brev i posten
Hvis du ikke leser post som er sent digitalt til Altinn i løpet av 3 dager, vil brevet bli skrevet ut og sendt deg via Posten. Post som blir levert til Digipost/eBoks oppfattes som levert og vil ikke bli skrevet ut og sendt på annen måte.
Firma / virksomheter i Altinn
For alle typer virksomheter er det viktig at det blir registrert en varslingstjeneste med mobilnummer eller e-postadresse for varsling når nye meldinger blir mottatt.
Normalt er det daglig leder som er registrert som bruker i Altinn, mens posten håndteres av andre. For å gi tilgang til virksomhetens meldingsboks i Altinn er det nødvendig å gi spesiell tilgang til personer som har denne oppgaven.
Les mer på Altinns hjelpesider.
Jeg vil reservere meg mot digital post
Privatpersoner kan reservere seg mot å få posten digitalt. Du vil da fremdeles få viktig post fra det offentlige på papir.
Les mer på www.norge.no/reservasjon.
Informasjon om Min meldingsboks - Altinn