Ledig vikariat som veterinær i Selbu og Tydal

Har du lyst på en utfordring? Har du lyst til å jobbe som veterinær i stordyrpraksis? Ønsker du å bidra til at dyrene i Neadalen får den hjelpen de trenger? Vi har ledig vikariat som veterinær frem til august 2025 med mulighet for forlengelse. Gode betingelser!

Lyst til å jobbe som veterinær i lykkelandet Selbu og fjellbygda Tydal? Da en av våre ansatte går ut i svangerskapspermisjon, er det ledig stilling som veterinær i kombinertpraksis i Selbu og Tydal. Dette er en vikariatstilling, og inngår i et vaktsamarbeid med fire andre veterinærer tilknyttet Nea Veterinærkontor. Stillingen inkluderer deltakelse i 4-delt vakt.

Marit Kjøsnes Renå

Kvalifikasjoner:

Vi søker deg som er veterinær med norsk autorisasjon, med inseminasjonskurs, eget firma og egen bil. Studenter på midlertidig lisens oppfordres også til å søke, også om du mangler inseminasjonskurs.

Om stillingen:

Hovedvekten av praksisen er fokusert på melkeku og kjøttfe, men vi har også sau, gris og hest i praksisområdet. I tillegg tar vi inn smådyr på vårt veterinærkontor, som ligger midt i Selbu sentrum.
Vikariatet i stordyr-/kombipraksis begynner 2. april og varer i utgangspunktet ut august 2025, med mulighet til forlengelse.

Hos oss får du:

Hos oss får du mulighet til å tjene gode penger.
Vi har forhandlet med kommunen angående ny vaktavtale med gode betingelser. Kommunen kan også være behjelpelig med å finne bosted og inseminasjonskurs.

Vi har et vakkert og lettkjørt distrikt. Her behøver vi ikke tenke på ferger og stengte fjelloverganger. Her fins mange trivelige bønder som satser og driver godt!

Søknadsfrist: Snarest

Kontaktperson:

Veterinær Elin Charlotte Kjeldstad
Telefon: 452 88 707
Epost: sjokvistelin@gmail.com

Ta kontakt for en uformell prat hvis du er interessert i stillingen eller har spørsmål.

Selbu kommune ligger midt i Trøndelag, kun en halvtimes kjøring fra Trondheim lufthavn Værnes. Kommunen har i overkant av 4000 innbyggere. Selbu er kjent som Selbuvottens hjemland, men har mer å tilby enn håndverk, tradisjon og kulturhistorie. Selbu er et ettertraktet turistmål med hyppige kulturarrangement, har en av Trøndelags mest innbydende sandstrender, rike ørretelver, storslått turterreng og løyper for sykkel og ski. Selbu har entusiastiske foreninger og lag, aktive frivillige og et godt tilrettelagt idretts- og kulturliv. I Selbu er det smart å bo og godt å leve.
Velkommen til Lykkelandet!