Er du interessert i å jobbe med barn og unge? Er du nysgjerrig på hva som skal til for å bli lærer?

Simen (8) og mange andre barn i skole og barnehage trenger kvalifiserte lærere. Bli med oss på møte onsdag den 14. februar klokken 18. Husk å melde deg på. Gratis pizza!

Kommunene Selbu, Stjørdal og Tydal inviterer i samarbeid med satsingen LæreriNord hos Nord universiteter til åpent møte onsdag 14. februar klokken 18.00-20.00. Møtet finner sted i kommunestyresalen i Selbu rådhus.  Vi serverer pizza og brus til alle.

Dato: Onsdag 14. februar

Tid: 18.00-20.00

Hvor: kommunestyresalen i Selbu

Servering: Gratis pizza og brus til alle

Formålet med møtet er å se på hvordan rekrutteringen til stillinger i skole og barnehage i Selbu, Stjørdal og Tydal kommuner kan økes.

Frist for å melde seg på møtet: 13. februar.

Agenda for møtet:

• Velkommen v / Selbu, Stjørdal og Tydal kommuner
  • Kommunene forteller om sine behov når det gjelder rekruttering til stillinger i barnehage og skole, og behov for utdanning nå og videre.
  • Nord universitet presenterer sitt studietilbud.
  • Meet and greet, pizza og brus – Nord universitet og kommunene svarer på spørsmål.

Kom gjerne på møtet hvis du:

• Er elev i videregående skole og vurderer å ta høyere utdanning.
  • Jobber i skole eller barnehage, men ønsker mer utdanning.
  • Ønsker mer utdanning, men syns det er vanskelig å kombinere med jobb.
  • Har lyst til å jobbe i skole eller barnehage, men har annen jobb i dag.
  • Jobber i skole eller barnehage og ønsker videreutdanning.
  • Er leder eller rådgiver i skole eller barnehage.
  • Er nysgjerrig og vil vite mer om lærerutdanning, barnehagelærerutdanning, læreryrket og barnehagelæreryrket.
  • Har spørsmål om utdanning og ønsker å snakke med en studieveileder.