Menn søkes!

Selbu kommune er nå klare for å rekruttere nye deltakere og stiller med praksis- og læreplasser til Menn i helse; et rekrutteringsprogram hvor arbeidssøkende menn mellom 19 – 55+ år tilbys et komprimert og forutsigbart utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Har du, eller har du rett på en ytelse fra NAV og klar for en ny mulighet? Utdanningen er
komprimert og tilrettelagt for arbeidssøkende menn i alderen 19 – 55+.

Deltakerne får tittelen helserekrutter og under utdanningen veksles det mellom å motta ytelse fra NAV og lønn fra kommunen. Nytt kull skal starte opp i 2024. Vår komprimerte utdanningsmodell for voksne tilbys også for kvinner.

Informasjonsmøte
Det gjennomføres informasjonsmøte i auditoriet på Trondheim voksenopplæringssenter på Sorgenfri, 9. februar klokken 12.00-14.00.
Påmelding til informasjonsmøte gjøres via din veileder i NAV.

På informasjonsmøte vil du bli orientert om Menn i helse, utdanningen og jobbmulighetene. I etterkant av møtet kan du melde deg på til intervju. Etter intervju vil egnede og motiverte kandidater tilbys en veiledet praksisperiode som helserekrutt. Deretter et utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Er du vår neste helserekrutt?
Grip muligheten! Kjenner du noen som fortjener muligheten? Tips dem!

Har du spørsmål om Menn i helse?
Ikke nøl med å ta kontakt med Fylkeskoordinator Joakim Holmberg.
Telefon: 97499061 eller e-post: joakim@mennihelse.no
Sjekk ut Menn i helse sin hjemmeside her.

Les samarbeidsavtalen mellom Menn i helse og Selbu kommune:
Samarbeidsavtale Menn i helse (PDF, 212 kB)